Benim Gözümde Aşk

AnLaSevgimi.Com Türkiye'nin En Güvenilir Sohbet Sitesidir.

Tarif Edilemezsin Ey Büyük Aşk

Eyy aşkkkk sır dolusun sır..büyülü aşk

evet aşk dedik derken bile içimiz ısınmaya başladı dimi.:)

Yaa aşk öyle anlamlar yüklenebilecek büyüklükteki..Yaz yaz bitiremezsin,
tarif edemezsin..Yetersiz kalır cümleler kelimeler harfler, çaresizlik içinde

Aşk insan doping etkisi yapar bu gerçekte, ama ben farklı yönünü tarif edeceğim.

Aşk a gelmeden aşık olanı tarif edersek..O zaman asıl aşkın anlamını değerini göreceğiz.
Aşık birkere bakar kör olur..hıhı evet kesinlikle kördür..Hayata herşeye tepki verir ama
aslında sadece aşık olduğu kişiye göre düşünür,ona göre davranır, ona göre karar verir.
Bilinç altında hep sevdiği aşık olduğu kişiye uygunmu deyilmi,yada o verdiğim bu kararı beğenirmi beğenmezmi yatar
Aşık olan kişi önce güneşin dahada bir güzel doğduğunu daha güzel battığını farkeder.
gökyüzünü yıldızları daha bi parlak dahada güzel görür çok sever,hele o ay ışığının altında
hafifçe esen rüzgarın altında…aklında sevdiği yüzünde rüzgar,ayakları sanki yerden kesilmiş halde yürür yürür..
Arada tebessüm eder kendi kendine..Allahtan yanlız yürürde kimseler görmez, yoksaa bunuda kaybettik derler,delirdi galiba
kendikendine konuşuyo falan 🙂
Hele şu şarkılar varya ahh o şarkılar…
İçinde aşkımm canımm sevgilimli sözleri olan şarkılar..yaa çok güzel sözleri var bak bak dinle
aşkımsın canımsın sevdiğimsin derken şarkılarda, evet aşık olan kişi bi mutlu olur bir mutluki değme keyfine…:)
ŞArkılarda çok güzel artık dimi aşık olan yürekler için
Gün doğar kalkarsın elbette acıkmışsındır..haydi kahvaltıya.
Oturursun sofraya bakarsın herşey var mutluyum ..hee birde aşkım var
yanında oturmasada gözünün önünde aklında herşeyinde..tebessüm edersin kendikendine..iyiki varsın aşkım dersin tüm benliğinle.
daha bir güzel doyarsın ,,ama yemekle deyil,hayalindeki sevgilinle kahvaltı yaptınya iyisin hadi 🙂

KAlkarsın üzerini giyinir işlerini yaparsın, işi olan işine gider aklın fikrin tam dolu sevdiğinle

Herzaman yaptığın işlerin aksine,o gün sanki daha bi güzel konsantre olursun işine, üşenmeden sıkılmadan çalışırsın gülersin espriler yaparsın…

Herzaman sinirlendiğin biçok şeye artık sinirlenmeden bakar dinler tebessüm edersin..

Çünkü için dışın herşeyin sevdiğinle dolu..dolusun aşk yükü tartıda hafif ama beyninde çok ağırdır..taşımak için sevgiyle huzurla mutlulukla çıkarsın yola.

Hele akşamlar olunca uff çok güzell dersin..:)

Eve gideceksin daha rahatça düşünebilirim daha güzel konuşabilirim daha çok vakit ayırabilirim diye sevdiğine..
Anlatamadım yine dimi o büyük duyguyu şimdi..

Anlatılmaz anlatamam tabikide,,yeterlimi kelimeler aklımdan geçenleri izah etmesine..edemez..hiç edemez

O büyülü bir duyguki..herşeyi içine at dolmaz..her güzelliği içine at dahada bi güzelleşir anlamı artar..

Sır doludur aşk..sırlar hep sende kalan sırlar..diyemezsin anlatamazsın..aklını bile sevdiğinden kıskanırsın..suss dersin aman haa o aşkım çok özel bilirsin..:)

Zordur aşkı anlatmak heleki aşık olanın gözüyle aşkı anlatamadığın gibi..

Mecnunun gözüyle birde Leyla ya bakalım..

Ah Leyla ahh ruhumda saklı Leyla..

Seni sevmek gerçekten güzel, öyle güzelki anlatamam..anlatmaya çalışsamda yinede tam anlatamam..Ah Leylam güzel Leylam seni çok seviyorum dersin..

Demesine dedinde, peki tam içinden geçtiği gibimi diyebildin.:)

Hayır aslaa diyemezsin, ne sesin nede sözlerin o içini o sözlerini duyuramaz Leyla na..

Düşünün yıllarca karanlıklarda kalmış bir yürek…

Düşünün pas tutmuş duygular..pas tutmuş hayaller …sonunu beklemekte olan bir yürek..

Leyla çıkagelir..o heybetiyle, o güzelliğiyle, o tatlılığıyla gözünün önüne….

Kalk uyan çık dışarı eyy gönül…Kalk bak dışarda hayat var güzellikler var huzur var sevgi var herşey, herşey var

tutar elinden kaldırır, çıkartır aydınlığa…Sımsıcacık bir yürek, sıcacık bir tebessümle..

Sanki o an bedeninde bir titreme..sanki can geliyo tekrardan sana..

İçin dışın Leyla dolar…ümidin herşeyin hevesin..

Sonunu beklemekte olan bir yürek can bulur..hayat bulur..

Mecnun olursun delidivane……….Belki çölde dolaşamazsın ama…

Mecnuna heryer çöl, heryer aşk heryer Leyla…

Her saniye Leylayı ararsın..her anında heryanında herşeyinde Leyla..

Leyla aşktır,Leyla candır..Leyla Nefestir..Leyla ömrüne ömürdür artık..

İşte aşk böyle bişey..anlatsan anlatamazsın..sussan feryadın dağları titretircesine içinde..

Susarak özlersin bazen,konuşmadan görmeden dokunmadan…:(

Ama seviyosunya işte..ohh bu bana yeter dersin nihayetinde..

Eyy aşk..sen neymişsin bee..Sen ne güzel şeymişsin öyle..

Anlatsan bitiremeyeceğin cümlelerin dolar her yanın..

Aşk sevenin gözünden çok büyükçe bir güç..

Aşk Mecnunun gözünde Sadece Leyla…

Aşk sensin..tarif edemediğim duyguda sen gerçekte sen herşeyde senn..

Leylam.. aşkımsın Leylam, ömrüme ömür katansın aşkım..Seni seviyorum..seni anlatılmaz bir duyguyla seviyorum Leylam..

Doğan sessiz

rssyoutubeinstagramflickrfoursquaremail
reddittumblr

Bir önceki yazımda « makalem ilgini çekebilir. Okumak istermisin ?
1 yorum
189 views okuma
15 Ocak, 2018
admin
admin

Site web editörü olan admin makale yazarlığı yapar.


Yorumlar



Yorumlar (1 Yorum)

Bir Yorum Yazmak İstermisiniz ?


AnlaSevgimi.Com - Chat Sohbet Odaları Mobil Sohbet Siteleri
error: Content is protected !!